reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Petra Kiesau Belkova

Petra Kiesau Belkova

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som čitateľka, cestovateľka, jazykovedkyňa, rýchlochodkyňa, poslucháčka ;-) ... Zoznam autorových rubrík:  Spiatočný do PetrohraduSúkromnéNezaradené

reklama

Spiatočný do Petrohradu

Den 9. Slnecny kupel na brehu Nevy.

Petra Kiesau Belkova

Den 9. Slnecny kupel na brehu Nevy.

April sa nezaprie. 08. 04. tu je este hrozne zima (aktualny datum je 23. 04. a po Neve este stale plava lad). Teplota sa pohybuje medzi -3 - 3 stupnami. V noci este poriadne mrzne.

  • 23. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 585x
  • 0
Den 8. Po tyzdni v Rusku.

Petra Kiesau Belkova

Den 8. Po tyzdni v Rusku.

Co viem po tyzdni v Rusku. Viem, ze moje rozhodnutie, ist do Ruska bolo spravne. Viem, ze to tu bezi trochu inak, ako som zvyknuta. Ale aj tu plati pravidlo, ktore plati vsade. Clovek sa musi prisposobit situacii.

  • 18. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 784x
  • 0
Den 7. Pondelok

Petra Kiesau Belkova

Den 7. Pondelok

Dnes bol krasny, vsedny den. Vstala som, autobusom som sa odpravila na univerzitu, pri ranajkach v bufete na mna nakricala predavacka (tak, ako na kazdeho) a zacalo sa vyucovanie. Ak som sa este v piatok stazovala na to, ze bolo vyucko prilis lahke, dnes sa stazovat nemozem. Mozog mi pracoval na plne obratky.

  • 15. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 639x
  • 0
Den 6. Taras Bulba.

Petra Kiesau Belkova

Den 6. Taras Bulba.

Dnes som si zasla do kina. Ako som uz spomenula, oslavuje sa 200. vyrocie narodenia Gogola. Na kazdom kroku su nejake vystavy, v divadlach bezia jeho predstavenia a v kine davaju film Taras Bulba.

  • 13. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 830x
  • 5
Den 5. Aurora, trh a slniecko

Petra Kiesau Belkova

Den 5. Aurora, trh a slniecko

Dnes je sobota. Slniecko svieti. Dokonaly den prebehnut si mesto ako turistka. Den som zacal vybornymi ranajkami v menze na internate. Zaroven som si podla cestovnej prirucky vypracovala zaujimavu turu. Navstivim Petropavlovsku pevnost a pozriem si Auroru. Co som sa jej na zakladke nakreslila.

  • 10. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 536x
  • 0
reklama
Den 4. Divadlo Mariinskij

Petra Kiesau Belkova

Den 4. Divadlo Mariinskij

Ako som sa dostala do rozpravky.

  • 6. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 464x
  • 0
Den 3. Urady 2

Petra Kiesau Belkova

Den 3. Urady 2

Zacinam sa tu citit ako doma. Je 14:00 hodin a ja mam takmer vsetko vybavene. A este som sa ani raz nerozrevala. Ani slzicku. Nieze by dnes boli uradnici milsi... ale uz to neberiem osobne. Iny kraj, iny mrav.

  • 6. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 683x
  • 2
Den 2. Urady.

Petra Kiesau Belkova

Den 2. Urady.

Na tom papieri, co som po prichode dostala, bolo napisane, ze sa mam dnes prihlasit v institute. A tak som vybrala spoznat ruske urady.

  • 5. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 648x
  • 10
Den 1. Tak som teda dorazila do Petrohradu.

Petra Kiesau Belkova

Den 1. Tak som teda dorazila do Petrohradu.

Letisko v Petrohrade je naozaj podarene. Take zlatucke, ako z hrackarne. Trochu mi pripomina letisko v Bratislave. Clovek sa tu rychlo zorientuje. A kedze som sa rychlo zorientovala, hned som aj videla, ze na ziadnej tabulke nie je napisane moje meno. Napriek dohode ma nikto necaka.

  • 1. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 412x
  • 0
Ešte 11 dní! Countdown beží.

Petra Kiesau Belkova

Ešte 11 dní! Countdown beží.

Onedlho letím do Petrohradu. Hurá! Lepšie povedané, ja mám naplánované 31.03. letieť do Petrohradu. Moju cestu som naplánovala už v októbri 2008. A odvtedy viem, že plány sú na to, aby sa menili. A moje okolie sa to učí tiež. Čo sa doposiaľ udialo:

  • 24. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 622x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu